کد خبر 1020860
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
آلودگی هوا نمایه

مدیرکل هواشناسی تهران به روند کاهش ابرناکی آسمان استان تهران از امشب اشاره کرد و گفت: از فردا غلظت آلاینده های جوی افزایش می یابد.

به گزارش مشرق، مجتبی جلالی مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران دقایقی پیش درباره جدیدترین وضعیت آب و هوایی اظهار کرد: از فردا با روند افزایش پایداری جوی و غلظت آلاینده‌های جوی انتظار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

زنگنه: آلودگی هوا ربطی به کیفیت بنزین ندارد

سهم تعطیلی مدارس بر کاهش آلودگی چقدر است؟

وی در ادامه افزود: براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز آسمان تهران ابری در برخی ساعات بارش باران در بعد از ظهر گاهی با وزش باد و در ارتفاعات مه، بارش برف، باران و احتمال کولاک برف پیش بینی می‌شود.

مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران به کاهش ابرناکی آسمان از امشب اشاره و بیان داشت: از روز چهار شنبه تا یک شنبه با روند افزایش پایداری جوی، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی انتظار می‌رود.

جلالی به کاهش دمای ۳ تا ۵ درجه ای اشاره و خاطرنشان کرد: این کاهش دما منجر به یخبندان صبحگاهی در نیمه شمالی استان شده و بیشینه دما برای تهران امروز ۸، شمیران ۶، فیروزکوه ۰، فرودگاه امام ۷ و ورامین ۱۰ درجه خواهد رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
    0 0
    چشم مسئولین روشن مادربزرگ خدابیامرز من هم هروقت هوا کثیف میشد میگفت خدایا باد بوزان تا هوا خوب بشه بارون بفرست که هوا تمیز بشه مسئولین چشمتون روشن احتمالا شاگرد مادربزرگ من بودید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس